fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

מתנות לאישה – מה ולמה?

אם יש דבר אחד וודאי ומשותף לכל אישה ואישה בעולם הזה הוא שקשה לרצות אותנו, בייחוד עם מה שכבר יש ברשותנו. מתנות לאישה מה ולמה במאמר הבא.
מתנות לאישה

אם יש דבר אחד וודאי ומשותף לכל אישה ואישה בעולם הזה הוא שקשה לרצות אותנו, בייחוד עם מה שכבר יש ברשותנו. זה לא סוד שהאישה הטיפוסית הייתה שמחה לחמוד לסגנון שיער אחר שהוא לא שלה. השיער הנשי מהווה סמל סטטוס והוא בגדול אחד המרכיבים העיקריים בנראות שלנו ושינוי קטנטן בו עושה פלאים. לכן, אם אתם מחפשים מתנה יעילה ושימושית לחברה יקרה – תעשו לה ולעצמיכם טובה ומהרו לקנות לה את מחליק השיער או המייבש החדש שלה.

מתנות לאישה – מחליקי שיער איכותיים.

זה לא סוד שקשה לרצות נשים. לכן בחירת מחליק או מייבש שיער בתור מתנה זו ההחלטה הכי נכונה כנראה. מעבר לכך מחליק ומייבש שיער מספיק טובים יוכלו לא רק להחליק את השיער אלה גם לקרזל או "לבקבק" את השיער כמו גם יצירת אפקט מוברש לשיער, תסרוקת שממש פופולרית בכל מספרה שבה תבקרו. אז בואו נעשה סיבובון וירטואלי קצרצר בין מיטב המחליקים מהגוון הרחב שנמצא ברשותנו.

 מחליק שיער טיטניום דיגיטלי מבית קורטקס-

 CORTEXהוא מותג מחליקי השיער המוביל בעולם והוא נמכר אצלנו במחיר לכל כיס.

מדובר במחליק שיער רחב דיגיטלי ומקצועי, בעל פלטות טיטניום שמגיעות עד לטמפרטורה של 230 מעלות. הוא פועל בטכנולוגיית אינפרא אדום על מנת להפחית בחשמל סטטי ובכך הוא משאיר את השיער רך וחלק יותר. פועל בטכנולוגית ION לסגירת הקטיקולה (השכבה החיצונית של מבנה השיער) שנועל את לחות השיער ומעניק לו מקסימום ברק.

מייבש שיער מקצועי 2000W מבית Gold Line

מדובר במנוע AC חזק ועוצמתי כ- 2000W, שמאד פופולרי בשימוש במספרות. למייבש ציפוי Rubber Coating והוא בעל מבנה אווירודינמי הנדסי, שמספק ריכוז אוויר גדול, יעיל וממוקד. בעל טכנולוגית IONIC המנטרלת חשמל סטטי ומנגנון וויסות של עוצמה וחום. המייבש כולל שתי פיות- צרה ורחבה, זאת על מנת להגיע לתוצאה מרשימה כאילו ברגע זה יצאת מהמספרה. היתרון של המייבש הוא שהוא קל משקל, עם כבל ארוך וידית אחיזה וזאת על מנת להבטיח נוחות מרבית.

מייבש שיער מקצועי הכולל מזוודת W2100 Remingtonמבית  מסרקים

 

מייבש שיער

מייבש שיער עוצמתי במיוחד שמגיע עם מזוודת מסרקים. בעל טכנולוגיה קרמית וטורמלין שנועדה לבטל את החשמל הסטטי ויוצרת חימום אחיד לתוצאות מרשימות! למייבש 3 דרגות חום, 2 מהירויות ומתג לאוויר קר. בנוסף לכך, למייבש יש פיה לריכוז החום ודיפיוזר לעיצוב השיער באופן מקצועי. היתרון העיקרי שלו הוא שהוא בעל פילטר לסינון האבק והשיער שהצטבר והוא נשלף בקלות, מהיר ונוח לשימוש.

מוזמנים להציץ בקטלוג המלא של מתנות לאישה

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת