fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

מתנה לגבר – איך צולחים את זה?!

גברים אוהבים דברים פשוטים שבאים בקלות; אם הם יגיעו למסקנה שמשהו הוא חסר ערך, מיושן או מסורבל – אפשר לאסוף את הקרשים שלנו וללכת לעשות ל"ג בעומר לבד, נכשלנו במשימת המתנה. גברים נוטים להביע את דעתם בצורה מאוד חופשית, אז אם המתנה לא קלעה, כנראה שתדעו זאת במיידית; אם לא במיידית, כנראה שבעוד תקופה קצרה תגלו שהמתנה מצאה את מקומה הצנוע באיזו מגרה צידית או אפילו, חס וחלילה, נמסרה למישהו אחר!
מתנות לגברים

תמיד כשמגיע הרגע לקנות לגבר מתנה, אין לנו מושג מה הכיוון ונראה שלא משנה כמה נתאמץ לא נקלע. בטח ניחשתם נכון, גברים לא כל כך מתרגשים מפרחים ושוקולדים כמו נשים, מה שהופך את המשימה שלנו לקשה יותר.

אז איך בכל זאת תמצאו את הצעצוע שיגרום ל"ילד" לשמוח? למזלנו, המבחר ענק ויש מגוון מתנות פונקציונליות, מצחיקות או סתם ליופי, כל גבר והשטיק שלו.
קיבצנו לכם כאן כמה קצות חוט איך לצלוח את המשימה בכבוד – למצוא מתנה לגבר שכבר יש לו הכל.

שעונים – סמל סטטוס גברי אל זמני

שעון הוא הפתרון הקל והנוח ביותר, אבל תלוי תקציב כמובן. תכלס, אין גבר בימינו שיתנגד לשעון מסוקס ומהפנט שיוסיף חן ליד הגברית. אפשר למצוא היום גם שעונים מעוצבים שלא בהכרח עולים הון תועפות וניתן לשלב אותם בקלות במראה היומיומי או לפי מצב הרוח.
האמת, שיחד עם השעון, לדעתנו, צריך להגיע גם עט יוקרתי. גברים מביני עניין נושאים איתם את 'העט שלהם', שמשאיר רושם וחותם אישי (סטיגידיש).
ואם בכל זאת החלטתם לא ללכת על שעון, יש לנו  פתרון מנצח! Wait for it……

גאדגטים – צעצוע חדש לילד

גברים חולים על גאדג'טים. חולים! ככל שיהיו קטנים יותר ומתוחכמים, ככה יקבלו מחמאות גדולות יותר. למרות שהם לא המתנה הכי מקורית שאתם יכולים למצוא, הם תמיד מתקבלים בברכה, גם אם לא מדובר ביום ההולדת של מר בחור. בכל גבר מסתתר איזשהו שילד שגאדג'טים הם הצעצוע האהוב עליו, והמשחק האהוב עליו הוא להשוויץ בהם; החל מאוזניות פשוטות, שעון שמתחבר בבלוטות' לפלאפון, מטענים ניידים ועוד מלא מוצרים שיגמרו למר בחור לנצנץ מאושר!
תכלס, לא באמת אפשר לקטלג גברים לפי סוג מתנות, אז נעשה איזושהי הכללה מטעמי נוחות בלבד, ונאמר שאם נשים אוהבות מוצרי אופנה – גברים אוהבים מוצרי טכנולוגיה (בהכללה גסה, כן?). לכן, גאדג'טים כנראה תהיה קטגוריה טובה להתחיל ממנה. בעיקרון מגדירים גאדג'טים כמוצר מקורי בעל תפקיד מסויים המתבסס על פטנט טכנולוגי. לא תמיד הגאדג'ט הוא מוצר חדש! הרבה גאדג'טים היו בעבר מוצר אחר ובעזרת פיצ'ר קטן עבר מהפך והפך לצעצוע אלקטרוני ומגניב. הדוגמא הכי פשוטה שאנחנו יכולים לחשוב עליה היא מחזיק מפתחות שהוסיפו לו נורה קטנטנה (אי שם בשנות ה-90) והמחזיק מפתחות הפך לפנס קומפקטי ונוח. האמת שמחזיקי מפתחות הפכו לשם דבר בעולם הגאדג'טים! היום מחזיק מפתחות יכול להיות הכל; יש מחזיקי מפתחות שנושאים מסור קטן, אחרים נושאים מברגים, אולרים קומפקטיים ועוד מגוון אפשרויות שיכולות להציל את המצב אם אתם בטיול בטבע או שנתקעתם איפשהו.


האמת שגאדג'טים הם מוצרים שנוגעים בכל תחום בחיינו, החל מהמטבח ועד לחדר המיטות. אז אם כבר בגאדג'טים עסקינן, אולי תוכלו לקטלג את מר בחור שלכם לפי תחום העניין שלו. בגדול, כל תחום עניין שתחשבו עליו, אפילו ישיבה על הכורסא ובהייה בטלויזיה – מעורבים בו גאדג'טים (למה אנחנו הולכים סחור סחור, אייפון מכירים?! יפה. גאדג'ט, נעים מאוד).
למשל, מכירים גבר שמכור למשחקי מחשב? פנקו אותו עם אוזניות אלחוטיות שיתרמו לנוחות חווית המשתמש שלו. מה עם גברים שאוהבים לטייל? אותם אפשר לפנק עם רמקול בלוטות' נייד שיצור אווירה בכל מקום בעולם.

אדוני השיכור, אני לא שוטר

אלכוהול הוא חברו הטוב של הגבר. אם מר בחור שלכם אוהב לשתות, אבל פחות אוהב לחכות לכולם עד שמתארגנים, עד שבוחרים מקום, עד שזזים עד שמחליטים.. אפשר למצוא גאדג'טים מגניבים הקשורים לאלכוהול כמו כובעי בירה (כמו של האוהדים בסרטים האמריקאים), תחנת אלכוהול ביתית, שולחן קטן לים עם מקום מיוחד לבקבוק אלכוהול, קרח וכוסות ועוד מוצרים שיגרמו לסלון שלכם להראות כמו הפאב השכונתי שעוד לא בנו בסוף הרחוב, וכנראה גם ימנעו את הוויכוח על 'מי נוהג הפעם'

בעולם הגאדג'טים יש מגוון אין סופי של גימיקים ופיצ'רים מקוריים שאפשר למצוא עבור הגבר המיועד; בשורה התחתונה, גם אם לא בחרת במתנה הכי מקורית שיש, העיקר שבחרתם אותה בהתאם למה שאותו גבר אוהב. אמנם עשינו הכלל לא קטנה במאמר זה, אבל בסופו של דבר, מתנה היא דבר ייחודי לכל אחד, ומה שגבר אחד אוהב, לא בהכרח ימצא חן בעיני גבר אחר. מה שבטוח, וכנראה מוסכם על פי רוב, גאדג'טים הם המתנה המושלמת לגבר.

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת