fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

משקל כיס דיגיטלי לשקילה מהירה ומדויקת

אם בעבר נאלצנו להתמודד עם משקלים גדולים ומסורבלים שהיה צריך להעביר ממקום למקום, הרי שכעת אנו יכולים ליהנות ממשקל כיס דיגיטלי. קומקפטי ונוח
משקל כיס

ישנם מקרים שבהם חשוב לנו לדעת כמה שוקל פריט זה או אחר. זה נכון בעת קביעת המינון של התרופות, מכירת יהלומים, תכשיטי זהב, תבלינים ועוד מגוון רחב של פריטים אחרים שאנו מעוניינים לשקול במדויק ולקבוע מחיר הוגן ללקוח. אך אם בעבר נאלצנו להתמודד עם משקלים גדולים ומסורבלים שהיה צריך להעביר ממקום למקום, הרי שכעת אנו יכולים ליהנות ממשקל כיס דיגיטלי. קומקפטי ונוח. אז אם עדיין לא התחדשתם, משקל כיס הוא כל מה שאתם צריכים. ברגע שיהיה לכם מקל דיגיטלי איכותי, תשאלו את עצמכם מה עשיתם לפני כן בלעדיו.

כל היתרונות של משקל כיס דיגיטלי שכדאי להכיר 

משקל כיס דיגיטלי הוא הפריט שיעזור לכם בעסק בכל מצב. תוכלו לקחת אותו אתכם לפגישת עסקים או לשנות את מיקומו בעסק בקלות כרצונכם. קבלו את כל היתרונות של משקל כיס דיגיטלי עד 200 גרם עם תאורה:

  • דיוק במשקל.

ישנם סוגי משקלים שונים שלא בדיוק מדייקים במשקל אשר לו אתם זקוקים. חלקם מראים משקל גבוה מהמקורי ואחרים נמוך יותר. משקל דיגיטלי עד 200 גרם שוקל את הפריט באופן מדויק ואף כולל מחוון המפזר את המשקל ומונע מצב של עומס יתר. לצד זאת, המשקל נועל את התצוגה באופן אוטומטי כאשר המשקל מתייצב. כמו כן, ניתן להשתמש בפונקיית TARE כדי לאפס את המשקל ולבצע חישובים.

  • תצוגה נוחה יותר.

משקל כיס איכותי כולל תאורת לד, כך אתם יכולים לראות את הגרמים גם בתנאי תאורה לא נוחים במיוחד. המשקל המיוחד הזה מותאם כך שלא תצטרכו לאמץ את העיניים או לטעות בשקילה ובחישובים. כמו כן, כל אחד יכול להפעיל את המשקל הזה בכל מקום ובכל מצב.

  • המשקל החסכוני.

משקל כיס דיגיטלי עד 200 גרם עם תאורה הוא משקל חסכוני במיוחד. הוא פועל על סוללות AAA, בעל צריכת חשמל נמוכה ונכבה אוטומטית כאשר לא משתמשים בו, כדי לחסוך בצריכת החשמל. כך שהסוללות יספיקו לכם לזמן ארוך.

איך לבחור משקל כיס דיגיטלי? 

אם אתם ממשיכים לקרוא, סביר להניח שהשתכנעתם שאתם צריכים משקל כיס דיגיטלי. ובכן, כעת נותר רק להבין איזה משקל אתם צריכים. אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא להגדיר מטרות. לשם מה אתם זקוקים למשקל דיגיטלי? האם אתם עורכים נסיעות רבות וזקוקים למשקל קל לנשיאה? האם הדיוק חשוב לכם עד לאחרון שבגרמים? אילו פריטים אתם מתכוונים לשקול – מזון, תכשיטים? דבר שני, חשוב לבחור משקל כיס ידידותי למשתמש, כך שאם אתם לא מבינים הרבה בטכנולוגיה, תוכלו להפעיל אותו בקלות ותלמדו לשלוט בו תוך זמן קצר וכמה הסברים פשוטים. ולבסוף, אתם זקוקים למשקל דיגיטלי אשר יחסוך לכם זמן יקר במקרה של לחץ. לפיכך, חשוב לרכוש משקל דיגיטלי מדויק ואיכותי בחברה מקצועית, מנוסה ואיכותית לא פחות.

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת