fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

המדריך המלא לרכישת גאדג'טים ומתנות

על מנת להפוך את מלאכת קניית המתנות לקלה יותר עבורכם – הכנו מדריך לקניית גאדג'טים ומתנות.

כל יום הולדת של חבר או בן משפחה הוא אירוע משמח עבור מרבית האנשים. מדובר בהזדמנות לחגוג ביחד עם אנשים שאנחנו אוהבים, לעשות שימוש ביצירתיות שלנו ולשמח מישהו קרוב לליבנו. אך יש תמיד גם אתגר בהכנות לאירוע שכזה – מה להביא במתנה. האתגר הזה יכול להיות לא פשוט עבור חלק מהאנשים. לא כולנו בורכנו באותה יכולת לבחור ולהתאים מתנה.   

בחירת מתנה יכולה להיות אמנות בפני עצמה. המתנה צריכה להתאים לאדם שלו אנחנו קונים אותה, להיות משהו שהוא ירצה וייהנה לעשות בו שימוש וגם משהו שיהיה רלבנטי לחיים שלו. כאשר מדובר בקניית מתנות למישהו שאנחנו מכירים מצוין – הדבר די פשוט בדרך כלל. אך מה עושים כאשר צריך לבחור מתנה למישהו שאנחנו מכירים פחות?

גם כאשר אנו קונים מתנה למישהו קרוב, לא תמיד יש לנו רעיון מקורי וטוב, ואנחנו נאלצים לכתת את הרגליים בקניון או לחפש בנמרצות באתרי מתנות שונים ברשת. על מנת להפוך את מלאכת קניית המתנות לקלה יותר עבורכם – הכנו מדריך לקניית גאדג'טים ומתנות.  

למה גאדג'טים? 

כאשר אנו מחפשים מתנה מקורית או שימושית, בחירה בגאדג'ט היא תמיד בחירה טובה. המונח גאדג'ט מתייחס לאביזרים (קטנים בגודלם בדרך כלל) שימושיים שיש להם מרכיב טכנולוגי כלשהו. בדרך כלל גאדג'טים הם מוצרים אלקטרוניים קטנים, שיש להם תפקיד כלשהו והם גם בדרך כלל מעוררים התלהבות או חיוך בקרב מי שקונה ומשתמש בהם.

מכיוון שאנו עוסקים בנושא של קניית מתנות, חשוב להבין שגאדג'ט מהווה מתנה מצוינת שיכולה להתאים כמעט לכל אחד. מגוון הגאדג'טים הוא רחב ושופע וישנם גאדג'טים פופולריים בתחומים רבים.

בעולם הספורט, למשל, ניתן למצוא גאדג'טים שמודדים מספר צעדים, כאלו שניתן לשמוע מוזיקה באמצעותם בזמן אימון, שעונים שמודדים דופק ועוד. אם אתם רוצים לקנות מתנה לאדם שעוסק בספורט, גאדג'טים כאלו יכולים להיות בחירה מצוינת.

כאשר קונים מתנות לילדים, ישנם גאדג'טים רבים שמשולבים בצעצועים. ילדים מעריכים במיוחד כל מה שקשור בטכנולוגיה. הילדים של היום נולדים לתוך עידן של מחשבים וטכנולוגיה מתקדמת בכל מקום. לכן קל להם לאמץ פטנטים חדשים ולהתחבר בהנאה רבה לעולם הגאדג'טים.

אחד מהדברים הכי נחמדים בבחירת גאדג'טים כמתנה הוא העובדה שהם באמת שימושיים. הרבה פעמים אנחנו קונים מתנה ומי שמקבל אותה בוחר בסופו של דבר לאפסן אותה בצד ולא משתמש בה. אנחנו בדרך כלל לא נדע זאת בוודאות, מפני שמתנות כאלו תמיד מתקבלות בנימוס המתחייב מהסיטואציה, אך הרבה פעמים אנחנו פשוט מפספסים בבחירה. מתנה שימושית, לעומת זאת, בדרך כלל לא תוחלף או תאופסן בצד.

מה חדש בשוק בתחום קניית גאדג'טים ומתנות 

עולם הגאדג'טים מתחדש כל הזמן. מדי שנה יוצאים פריטים חדשים לשוק, מגובים על ידי מיטב הטכנולוגיה. הרבה מהגאדג'טים החדשים הם בעולם הצעצועים והילדים, אך לא רק. אחד מהטרנדים החמים ביותר כיום הוא משחקים חכמים שעוזרים בפיתוח החשיבה לילדים. כך לדוגמה ניתן למצוא צעצועים שאפשר לתכנת אותם (כמו מכוניות תכנות מסוגים שונים) ועוזרים לפתח יכולות לוגיות ומחשבתיות. עולם הצעצועים החינוכיים הוא רחב מאוד וישנן מתנות רבות מסוג זה שניתן למצוא לילדים. גאדג'טים כאלו הם מושלמים כמתנה כאשר רוצים שיהיה לה גם ערך מוסף, מעבר למימד החוויה והכיף שטמון בכל צעצוע.

אבל אם אתם חושבים שגאדג'טים מתאימים כמתנה רק לילדים – אתם בהחלט טועים. ישנם גאדג'טים שמשלבים מצלמות, למשל, דבר שיכול להתאים גם למבוגרים. ישנם גם גאדג'טים רבים שקשורים לעולמות הספורט והחיטוב, כפי שכבר ציינו.

גאדג'טים חדשים וטרנדיים כיום למבוגרים הם אביזרי עיסוי למיניהם. ניתן לקנות חגורות עיסוי משוכללות לצוואר ולכתפיים. כדורי עיסוי ומוטות עיסוי לגב, אביזרי עיסוי לכפות הרגליים שמדמים טיפול רפלקסולוגי ועוד. אביזרים אלו יכולים להיות מתנה מצוינת, שמתאימה לגברים ולנשים כאחד.

אביזרים פופולריים נוספים הם כל מה שקשור בשעונים דיגיטליים שיש להם שימושים נוספים. ישנם שעונים שמתפקדים כחשבון, שעונים שכוללים תחזית של מזג האוויר וגם שעונים מבוססי GPS בעלי תפקודים שונים וייחודיים.

את כל הטרנדים החמים בתחום קניית הגאדג'טים ניתן לראות כיום בחנות שלנו ובחנויות רבות נוספות. כאשר קונים מתנה, חשוב לדעת מהם הטרנדים החמים ולהביא מתנה שתישאר עדכנית גם לטווח של יותר מחודש-חודשיים.  

בחירת מתנות לנשים ולגברים 

כאשר רוצים לבחור מתנה, יש בדרך כלל חשיבות למגדר של מי שהולך לקבל אותה. אמנם ההבדלים בין נשים לגברים הולכים ומטשטשים עם הזמן בכל מה שקשור לתחומי עניין ולמתנות – אך עדיין ישנן מתנות שבאופן מסורתי נחשבות מתאימות יותר לגברים או לנשים. ניתן לבקר את קו המחשבה הזה ולטעון כי אין כל הבדל מגדרי בכל מה שקשור לבחירת מתנות או בכלל, אך בכל זאת ניתן לבצע חלוקה מסוימת על פי התאמה למגדר של חלק מהפריטים.

באופן כללי, מתנות שקשורות לעיצוב וחיטוב הגוף נחשבות למתאימות יותר לנשים. לעומת זאת, כל מה שקשור באביזרים טכנולוגיים כמו שעונים, מצלמות קטנות, ואביזרים למחשב שייכים על פי המחשבה המקובלת יותר לגברים.

כדאי לקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים מתנה. כמובן שישנם גברים שיכולים ליהנות מאביזרי חיטוב וכן נשים שישמחו לקבל מפצל USB משוכלל למחשב שלהן, אך כדאי תמיד לחשוב האם המתנה שאנו קונים תשמח את המקבל או המקבלת שלה באמת.

מהו התקציב הדרוש לקניית גאדג'טים ומתנות 

בכל מה שנוגע לקניית גאדג'טים ומתנות, יש חשיבות רבה לנושא התקציב. בדרך כלל מומלץ להתאים את גודל התקציב לאירוע שלכבודו קונים את המתנה. כאשר נקנה מתנת יום הולדת נשקיע משאבים גדולים יותר מאשר בקנייה של מתנה לחג, למשל.

כדאי גם להתאים את התקציב לגיל של מקבל המתנה. כאשר קונים מתנות לילדים, כדאי שלא להיסחף ולא לקנות מתנות יקרות מדי, גם משיקולים חינוכיים.

מבחינת הפוטנציאל, מתנה איכותית יכולה לעלות עשרות שקלים בודדים ולהגיע גם למחיר של אלפי שקלים. חשוב לדעת שניתן למצוא גאדג'טים מדליקים ביותר גם במחירים שווים לכל כיס. אין חובה "להשתולל" עם התקציב כאשר מדובר במתנות, וחשוב לא להוציא יותר ממה שאתם באמת יכולים להרשות לעצמכם. 

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת