fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

החלקה ביתית | החלקת שיער ביתית פראדה | החלקת פראדה

החלקה ביתית היא אופציה שלא מעט נשים בוחרות בה כבר שנים, כי זה פשוט, נוח והרבה יותר זול מכל אפשרות אחרת. אם אתן מחפשות מוצר טוב בתחום הזה, כדאי שתכירו את האפשרות של החלקת שיער ביתית פראדה. החלקת פראדה לא במקרה זוכה להצלחה, שכן היא איכותית ביותר ובטיחותית לשימוש.

בעידן שבו אנחנו חיים הרבה מאוד נשים מתעניינות באפשרות של החלקת שיער. אין ספק ששיער חלק הוא שיער שנראה יפה ומושקע. בנוסף, נשים רבות שבאופן טבעי השיער שלהן יותר גלי או אפילו מתולתל, מעדיפות שיער חלק. זה נשמע לכן מוכר ואתן תוהות מה כדאי לעשות בנידון? אם כך, רגע לפני שאתן הולכות להוציא הון עתק אצל מעצב שיער, כדאי לדעת: יש אפשרות גם לעשות החלקת שיער ביתית. למעשה, החלקה ביתית היא אופציה שלא מעט נשים בוחרות בה כבר שנים, כי זה פשוט, נוח והרבה יותר זול מכל אפשרות אחרת. אם אתן מחפשות מוצר טוב בתחום הזה, כדאי שתכירו את האפשרות של החלקת שיער ביתית פראדה. החלקת פראדה לא במקרה זוכה להצלחה, שכן היא איכותית ביותר ובטיחותית לשימוש.

החלקת שיער ביתית פראדה, הקליקו כאן ורכשו עכשיו באתר בקלות וקבלו 11% הנחה ומשלוח חינם (השתמשו בקוד קופון "GIFT4U" למימוש ההטבה). 

למה דווקא החלקה של פראדה?

בבואנו לנסות ולהבין מדוע נשים רבות בוחרות באפשרות של החלקת פראדה, אנחנו רואים שזה לא במקרה. יש לכך כמה יתרונות ברורים, כמו לדוגמא:

      • ההחלקה הזאת טבעית לחלוטין

      • היא מתאימה לכל סוגי השיער, כולל שיער פגום, יבש או שיער שעבר הבהרה

      • החומר העיקרי שמרכיב את ההחלקה הזאת אינו כימי. למעשה, הוא מצפה את השיער בחומר שנקרא קראטין. חומר זה, כפי שידוע היום, למעשה מסייע בתהליכי שיקום של השיער.

      • החלקת שיער ביתית פראדה אינה פוגעת בשיער, אלא להפך.

    החלקה זו מציעה את השילוב שבין תוצאה נהדרת ובין חומרים טבעיים ואורגניים. השיער, אחרי החלקה כזאת, נראה בריא במיוחד ולכן ברור מדוע זו הבחירה הטבעית של נשים רבות בימינו.

    איך עושים את זה בפועל?

    זה ברור שאם אתן חושבות ברצינות על החלקת שיער ביתית פראדה, תרצו גם לדעת איך עושים את זה. מדובר על פעולה יחסית פשוטה, כך שאם תעבדו בהתאם לשלבים הנדרשים, אין ספק שתאהבו את התוצאה הסופית. ממש כפי שקורה בתהליך של צביעת שיער, גם במקרה של החלקת שיער ביתית אתן צריכות למרוח תחילה את חומר ההחלקה. חשוב לדעת: עליכן להקפיד למרוח את החומר על כל השערות, שכן אחרת ההחלקה לא תצא מושלמת. שימו לב: אם ננסה לעשות השוואה בין החלקה ביתית ובין צביעת שיער בבית, נראה שההבדל הוא בעיקר בשורש. כלומר, בעוד שכאשר את צורת את השיער אתן צריכות להתחיל את הצביעה מהשורש, הרי שבהחלקת שיער זה לא כך. למעשה, צריך להימנע ממגע עם שורש השערות. השלב הבא יהיה, אחרי המתנה מסוימת עם החומר על השיער, לייבש את השיער לחלוטין. בנוסף, כמובן שכדי להחליק את השיער ולקבל את האפקט הרצוי, אתן צריכות להחליק אותו בעזרת מכשיר ייעודי. כמובן שחשוב גם לשמור על בריאות השיער, ואת זאת תוכלו לעשות בעזרת מסיכה מתאימה. מבחינת הכלים הנדרשים לביצוע החלקה בבית, כדאי שתיקנו מראש:

        • מסרק למריחת החומר

        • כפפות חד פעמיות

        • פן שבעזרתו תוכלי לייבש את השיער

        • מחליק חשמלי איכותי

      אין ספק שאחרי הפעם הראשונה שתעשו זאת, כבר לא תוכלו לחשוב על שום אפשרות אחרת להחלקת השיער.

      מוצר איכותי שמשקם את השיער

      עדיין יש לכם דילמה בין החלקת פראדה ובין אפשרויות אחרות? חשוב להבין: לא רק שהחלקה כזאת אינה פוגעת בשיער, אלא היא משקמת אותו בצורה נהדרת. לכן, אם בעבר צבעתן את שיערכן לא פעם והוא נראה לא טוב, ביצוע החלקות כאלה יכול לשפר את המצב בצורה בלתי רגילה. ההחלקה הזאת היא ללא פורמלין. משמעות הדברים היא שהיא אינה מבהירה את השיער, בניגוד להחלקות אחרות. בנוסף לכל אלה, במקרה של ההחלקה הזאת, היא מחזיקה מעמד להרבה יותר זמן לעומת החלקות אחרות. זה לא במקרה שהחלקת השיער הזאת זוכה להצלחה מסחררת בעולם כולו. לכן, אם גם אתן תעשו את הדברים בדיוק בהתאם להוראות, אין ספק שתרצו לחזור על כך שוב ושוב. אומנם זה נכון שהחלקת שיער לוקחת זמן, אך זה ישתלם לכן. אחרי 40-60 דקות השיער יראה נפלא. כמו כן, אם תחזרו על פעולת ההחלקה הזאת בעתיד, השיער שלכן ייראה נפלא. מעבר לכל היתרונות של ההחלקה הזאת, כמובן שהחלקה שעושים בבית גם עולה הרבה פחות לעומת החלקה אצל מעצבי שיער. לכן גם במובן הזה שווה לנסות זאת, ויפה שעה אחת קודם.

      משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
      14 ימי החזרת מוצר
      אחריות על כל המוצרים שלנו
      100% רכישה מאובטחת