fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

גאדג'טים – מתנות לגבר

גאדג'טים הם מהמתנות הפופולריות ביותר לגברים. הם יעילים, נחשקים, משעשעים ומתאימים הם לכל אירוע ולכל גבר, גם למי שאינו חובב מכור של טכנולוגיה. עד כמה הם מיוחדים? להלן כמה מתנות מיוחדות לגברים:
גאדג'טים ומתנות לגבר

עבור גברים חובבי שליטה יכול להתאים גאדג'ט כגון אביזר שמאפשר לאתר מכשירי Bluetooth, או שלט לניהול מכשירים דיגיטליים בבית חכם.


לגבר חובב מוזיקה ושירה במקלחת יתאימו מיקרופונים ורמקולים מתוחכמים. אם מגוון הרמקולים והמיקרופונים היוקרתיים אינם אטרקטיביים די הצורך כמתנה, אפשר לבחור מתנה אישית ומחמיאה כגון ערכת קריוקי ניידת, גיטרה חכמה עם קישוריות בלוטות', ולגבר השקט, אוזניות חוסמות רעש. 


גאדג'טים הם מתנות נפלאות לבילוי זמן איכות. גבר חובב משחקים ייהנה מבילוי באוויר הפתוח עם מזל"ט זעיר או בבית, עם קסדת פלייסטיישן שכוללת מערכת אודיו 3D. למי שאוהב לבלות עם חברים בברביקיו אפשר להעניק גאדג'ט רומבה אטרקטיבי לניקוי הגריל. לאוהבי צפייה בסרטים אפשר להעניק מקרן קומפקטי לצפייה בסרטי חוץ ליליים. 


מתנות גאדג'ט נפלאות לגברים שמקפידים על בריאותם הן שעון או צמיד בריאות שכוללים ספירת קלוריות ודופק. גאדג'טים אלה כוללים דגמים עם פונקציות כגון ערוצי מוזיקה ועוד. לגבר שמעדיף לנהוג במכוניתו יכול להתאים גאדג'ט שקוף שאפשר להציב ברכב ולהשתמש בו בזמן הנהיגה. 

להכיר אותו זה לאהוב אותו
גאדג'טים הם אביזרים משודרגים, הפתעות לימי-הולדת ומכשירים פונקציונליים ומודרניים. ישנם גאדג'טים שהעיצוב שלהם פשוט והגוונים בסיסיים. אבל, היתרונות העיקריים שלהם הם הפונקציונליות והניידות, מה שמאפשר להעניק אותם כמתנות שמתאימות למגוון סיטואציות ולכל טעם אישי. ככאלה, הם אינם בהכרח חייבים להיות יקרים או מעוצבים במיוחד כדי שיוענקו כמתנה לגבר.


פעמים רבות, אופן בחירת המתנה המתאימה לגבר תלוי במידת ההיכרות אתו. ישנן מתנות לא אישיות שיכולות להתאים לכל אחד, ומתנות מיוחדות שכאמור, אפשר להתאים אותן לטעם האישי. היתרונות של גאדג'טים כמתנות הוא האופן שבו הם יכולים להיות מתנה אישית ולא-אישית, בשונה ממתנות שאינן גאדג'טים. לדוגמה, גרביים אינן נתפסות מתנת יום-הולדת אטרקטיבית, אך גרביים תרמיות לטרקינג הן מתנה יעילה. שעון נחשב למתנה שמרנית משהו, אך שעון גברים עם פונקציות נוספות הוא מהמתנות הפופולריות ביותר.

איך לאפיין מתנה לגבר?

הקונספציה שלפיה גברים מעדיפים מתנות פרקטיות אינה בהכרח מדויקת. גם הטענה ש"גברים אינם אוהבים מתנות" אינה בהכרח נכונה. 


היתרון של גאדג'טים הוא שברוב המקרים הם אינם חד משמעיים מבחינת קהל הידע שלהם, הם מתאימים לצעירים ולמבוגרים, לנשים ולגברים. אחת הדרכים לבחור מתנה לאדם מוכר פחות היא בהתאם לגיל. ישנן מתנות שפופולריות יותר על חתך גילים צעיר ואחרות שמועדפות על מבוגרים יותר. 


גם המצב המשפחתי יכול לקבוע את טיב המתנה. לרווק אפשר לקנות מתנה שמאפיינת את אורח החיים שלו, בעוד לגבר נשוי אפשר לקנות גאדג'ט משפחתי פופולרי. 


מכיוון שיתרונם של הגאדג'טים הוא בפונקציונליות שלהם, הם אומנם אינם חייבים להיות מעוצבים כמתנה, אבל עם זה ישנם סוגי גאדג'טים למתנות שמעוצבים בהתאם, מתנות משעשעות אך אישיות פחות לגברים כגון גאדג'טים לשולחן עבודה, כלים בצורות ייחודיות ועוד. 


כמו כן, אפשר לבחור במתנה המתאימה בהתאם לתחומי העניין. לגבר שחי את עולם ההייטק אפשר לקנות מוצר חדשני שזה עתה יצא לשוק. לגבר שאוהב להיות מחובר לאירועים עשוי להתאים גאדג'ט שמספק עדכונים בזמן אמתי. 
אפשרות נוספת היא לבחור בגאדג'ט מתנה שמייצג אמירה המעידה על אישיותו של מקבל המתנה.

 

בחירת מתנות לגבר – מתנות מתאימות לגברים

אם בעבר הענקת מתנה לגבר לוותה בהתלבטות בין ארנק חדש או אביזר פרקטי לשולחן העבודה, המגוון העצום של גאדג'טים לגברים מספק מבחר של אפשרויות לבחירת המתנה. כיום אפשר לבחור בגאדג'ט המתאים למתנה כמעט מכל תחום עיסוק או עניין אישי.


ישנן דרכים שונות שמסייעות בבחירת מתנה לגבר, לדוגמה באמצעות חיפוש באינטרנט או דרך קרובים שמכירים את טעמו האישי. קיים מגוון גדול של גאדג'טים מתוחכמים, מעוצבים ואטרקטיביים המתאימים כמתנות לגבר באירועים שונים. גם טווח המחירים רחב ביותר. אפשר לבחור בגאדג'ט יקר כמתנה לגבר ועם זה קיימות מתנות אטרקטיביות רבות שמחירן נמוך יחסית.

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת