fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

מה הם גאדג'טים?

גאדג'טים הוא מונח המתאר אביזרים קומפקטיים וחדשניים שמשמשים בתחומים רבים של היום-יום. הוא נקרא בעברית 'חפיץ', ומכונה אביזר, יישומון או אפליקציה. כיום גאדג'טים פופולריים ברחבי העולם, ומהווים תחום חדשני ומתחדש עם מיליוני צרכנים קבועים. הם חלומו של כל מעצב מוצר הרוצה לטבוע חותם ייחודי בשיפור הפונקציונליות והמראה של חפצים יום-יומיים.
מה הם גאדג'טים?

גאדג'טים הוא מונח המתאר אביזרים קומפקטיים וחדשניים שמשמשים בתחומים רבים של היום-יום. הוא נקרא בעברית 'חפיץ', ומכונה אביזר, יישומון או אפליקציה. כיום גאדג'טים פופולריים ברחבי העולם, ומהווים תחום חדשני ומתחדש עם מיליוני צרכנים קבועים. הם חלומו של כל מעצב מוצר הרוצה לטבוע חותם ייחודי בשיפור הפונקציונליות והמראה של חפצים יום-יומיים.

איך הכול התחיל?

מקור המילה Gadget אינו ברור. כפי הנראה כך כונה דגם מוקטן של פסל החירות של אמריקה. השם שימש בתיאור כלי נשק באירופה, ובתקופה מאוחרת יותר בסלנג צבאי אמריקאי, כדי לתאר המצאות חדשניות מדהימות וגם קוריוזים.

"גאדג'ט" כתיאור של אביזר קומפקטי ונייד הוא מושג של סוף המאה ה-20. במאמר שנכתב באותה תקופה בארה"ב Gadgets תוארו כמוצרים המאפיינים את הצרכנות האמריקאית. זהו אביזר קטן ועצמאי עם ביצועים גבוהים ביחס לגודל ולעלות, דורש מינימום כישורים בהתקנה ובשימוש, אינו תלוי בתשתית פיזית וחברתית, ניתן להזמנה אישית בקטלוגים. בנוסף, המאמר מתייחס לגאדג'טים כאל שינוי עמוק באופן החשיבה של האמריקאים.

הזיקה הראשונה של הביטוי לעולם הנדסת התוכנה התרחשה לפני כשלושים שנה, אז השתמשו בו במקום ב"רכיב" כדי לצין אלמנט שליטה בממשק משתמש גרפי. בהמשך, מייקרוסופט הגדירה את הגאדג'טים במערכת חלונות 7, כיישומונים שנועדו לשיפור פעולת אפליקציות על ידי הפחתת עומס הזיכרון.

מיהם קרוביו של הגאדג'ט?

בעולם הטכנולוגי קיימת חפיפה בהתייחסות לרכיבים ניידים וזעירים. פעמים רבות הוגדרו באופן חופשי אפליקציה או וידג'ט, כאשר ההגדרה מתאימה גם לתיאור של גאדג'טים. גם בעברית לא תמיד ברור באיזה אביזר מדובר, מה עוד שהשימוש במילה חפיץ אינו נפוץ במיוחד. אם כן, מהי אפליקציה ומהו יישומון?

אפליקציית רשת: יישום רשת אינטראקטיבי המשמש, לדוגמה בתחומי עיבוד נתונים ומסחר אלקטרוני.

אפליקציית מובייל: תוכנת מחשב שהיא יישומון, כלומר תוכנה שמבצעת פעולה מוגדרת דרך תוכנה אחרת, ובהגדרה זו מופעלת מכשירים ניידים כגון סמארטפונים וטאבלטים.

אפליקציות להורדה ולרכישה קיימות במגוון עצום והן פופולריות על מרבית המשתמשים במכשירים ניידים.

וידג'ט, מודול: הגדרה כללית של יישומון תוכנה הכולל קוד ומיועד לפלטפורמה או פלטפורמות תוכנה שונות. לדוגמה, וידג'ט מחשב הוא יישום שניתן להוצאה ולהכנסה על ידי משתמש הקצה.

וידג'טים משמשים כרכיבים בממשקי משתמש גרפיים,

מאפשרים להציג נתונים כגון מזג אוויר, נתוני מניות, תחבורה.

מהן תכונותיהם החשובות?

הקומפקטיות והניידות של הגאדג'טים מאפשרים להפוך אותם לאביזרים שימושיים בעלי עיצוב פורץ.

בשל גודלם הזעיר הם משמשים למטרות פונקציונליות, כרכיבים שמתממשקים למערכות, וכאביזרים מעוצבים.

הם משודרגים ותמיד שימושיים, אם כוידג'טים אלקטרוניים ואם ככלים חיוניים ומעוצבים, ולכן פופולריים כמתנות.

מהו המכנה המשותף של הגאדג'טים?

אף על פי שכיום אפשרי למצוא מגוון סוגים שונים של גאדג'טים שלכאורה אין ביניהם מכנה משותף, לכולם תכונות משותפות ההופכות אותם לאביזרים יעילים ומועילים:

  • אביזרים או רכיבים קטנים בממדיהם
  • חפצים קומפקטיים וניידים
  • חדשניים
  • ניתנים לרכישה בקלות, בחנות או דרך קטלוג
  • עלות נמוכה
  • בעלי פונקציונליות גבוהה
  • תפעול פשוט
  • עיצוב חדשני ואטרקטיבי
  • תכונות גאדג'טים למחשבים:
  1. מתממשקים עם מערכות מחשב
  2. נפח אחסון גדול

מה כדאי לדעת על גאדג'טים?

  • למרות גודלם הקטן, הם אביזרים שימושיים ולעתים אף נחוצים. איכותם קשורה לאופן הייצור שלהם. הם אינם נרכשים לשימוש חד פעמי. המטרה היא פונקציונלית. לכן, ככל שהאביזר יפה או מעוצב, עליו לתפקד לאורך זמן. חשוב לרכוש אביזרים איכותיים, עם אחריות על המוצר או אפשרות החלפה.
  • בשוק קיים מגוון של גאדג'טים באותו תחום, המשמשים לפונקציות שונות. לדוגמה גאדג'טים למכשירים ניידים שמיועדים לשפר את פונקציונליות המכשיר: USB, מצלמות, מיקרופונים, אוזניות, ואחרים המיועדים לכיסוי ולהגנת המכשיר מפני פגיעות, רטיבות ואבק.
  • חלק מהגאדג'טים מתוחכמים ביותר, לכן, כאשר קונים אביזר למטרה מסוימת, עשויים לגלות שקיימות פונקציות נוספות לחיבור ולהפעלת האביזר.

מדוע כדאי לרכוש גאדג'ט?

האם רכשתם לאחרונה מתקן למחשב, צעצוע אלקטרוני או מחמם כוסות? למעשה, אפשר לומר שכולנו רכשנו גאדג'ט, אם כאביזר או ככלי בית.

הם זמינים, וכאמור, גם מועילים. קל לרכוש אותם דרך חנויות, קטלוגים וחנויות אינטרנט ולרוב אפשר לבחור מתוך מגוון גדול של אביזרים דומים.

איך משתמשים בהם?

  • מחשבים: עכברים אלחוטיים, מצלמות בעיצובים חדשניים, מיקרופונים מרחפים, מעמדים למכשירים ניידים
  • טלפונים ניידים: אוזניות, כיסויי אייפוד וסמארטפונים מעוצבים, מתקנים להטענה
  • אירוח: להכנת משקאות, למשחקים ומשחקי חברה
  • נסיעות: מזוודות מיוחדות, ספלים לנסיעה
  • ילדים: אביזרים בדמויות אהובות, נגני MP  במשחקים
  • משרד: עטים, יומנים משרדיים, אביזרי נוי
  • עיצוב ולבוש: חולצות ייחודיות, שעוני יד אקסטרווגנטיים, גאדג'טים לניידים

מקומם של הגאדג'טים בחיינו

מתנות

גאדג'טים משמשים אותנו בתחומי חיים רבים. מאחר שהם אינם מוצרי מותרות אלא מכשירים שמיועדים לשפר את איכות החיים, הם מתאימים ביותר למתנות. למי קונים גאדג'ט?

מתנה לילדים – בימינו, כאשר כמעט לכל ילד מכשיר מובייל, אביזרים שימושיים חשובים כמעט כמו דמויות גיבורים. גאדג'ט פונקציונלי ומסוגנן שמתאים לילד וגם להורים: שעון יד, אבזור לנייד, תיק שימושי ועוד.

גאדג'טים למבוגרים – גאדג'טים הם אביזרים קלים במשקל ונוחים לתפעול. למבוגרים שאינם משתמשים בציוד אלקטרוני מתוחכם.

חובבי גאדג'טים – גאדג'טים חדשים, מתנה נפלאה לחובבי אלקטרוניקה ומחשבים. אביזרים לנייד לחובבי סמארטפון נלהבים.

מתנה לגבר – גאדג'טים הם אביזרי תדמית לגבר החדש. הם מעוצבים באופן דקורטיבי ונחשבים למתנה פופולרית, אם למקום העבודה או ליומיום.

מתנה לאשה – גאדג'טים הם אביזרים אהובים על נשים, בין היתר בגלל עיצובם הקומפקטי.

מתנה לבית – העיצוב הייחודי הופך אותם לאביזרים יעילים ויפים לבית לנוי ולאירוח.

גאדג'טים בתחומי אלקטרוניקה

כאביזרים אלקטרוניים הם שימושיים ופופולריים מאוד, בעיקר בגלל היותם קטנים וניידים ובעלי יכולת ביצוע גבוהה. מלבד השימוש הפופולרי בהם, הם משמשים בתחומי המדע והטכנולוגיה.

בשנים האחרונות בוצעו שיפורים ושכלולים בגאדג'טים, כשהמטרה היא שיפור ביצועים כגון נפח אחסון הזיכרון תוך שמירה על עלויות נמוכות וכיום אפשר לרכוש מכשירים ניידים ונגני MP עם נפח זיכרון גדול ובמחיר דומה לזה של מכשירים ישנים יותר.

אביזרים לנסיעה

הם אביזרי נסיעה חיוניים לנסיעות. הם מאפשרים התחברות לאנשי קשר, בדיקת מסלולים ופונקציות מרתקות כגון שימוש במכונית לטעינה ולחיבור ל WIFI החלפת ערוצי רדיו דרך הנייד, אמצעי בטיחות למכונית, בדיקת הרכב דרך הסמארטפון והכנת קפה.

לילדים ולהורים

ילדים הם צרכנים נלהבים של שוק הגאדג'טים. עבור הקטנים יותר, אלה אביזרים שמעוצבים על פי טעמם ובסגנון הסדרות האהובות עליהם. מבחינת ההורים, מדובר באביזרים פונקציונליים, אם שעון מעורר וייחודי או תיק שעמיד בפני מים.

תחזוקת הבית

גאדג'טים לבית הם מכשירים מתוחכמים ומעוצבים המשמשים לתחזוקה ולשימוש יום-יומי ולמערכות שליטה על אמצעי אבטחה ואזעקה: פתיחת דלתות בשליטה מרחוק, שינויי תאורה, שליטה על אמצעי האוורור, וכשליטה מרכזית על מכשירי החשמל הביתיים.

אביזרים למטבח

הם אביזרי מטבח חיוניים, אמנם לא בהכרח קטנים בגודל אך שומרים על פונקציונליות ועל עיצוב יפה וחדשני: חיתוך דקורטיבי של מזון, אביזרי מטבח מעוצבים באופן ייחודי, כלים לבישול, לחימום ולהגשה, כלי חשמל מעוצבים.

גאדג'טים בעולם

גאדג'טים הם רכיבים נפרדים אך שימושיים או אביזרים המשולבים באביזרים אחרים ליצירת מוצר שונה לחלוטין. הם משתלבים להפליא בחיי היום-יום, נוחים להפעלה ומעוצבים באופן נוח וחדשני.

עולם הגאדג'טים עדיין בתחילת דרכו. ככל שהטכנולוגיה והעיצוב מתקדמים, נוצרים שווקים ואמצעים חדשים ליצירת אביזרים קומפקטיים ומועילים. הם מלווים תחומים מתפתחים כגון ייצור מחשבים וסמארטפונים.

תחומי פיתוח חדשניים כוללים פיתוח גאדג'טים לבישים, אביזרים זעירים לניטור ולבקרה, אמצעי מעקב ואבטחה, רכיבים לכלי רכב ותחבורה, וכמובן למכשירים ניידים.

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת