fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

ייבוא ושיווק גאדג'טים ומתנות

גאדג'טים הם אביזרים קטנים וחדשניים. בדרך כלל אלה אביזרים אלקטרוניים, אם כי בחנויות אינטרנט אפשר למצוא קטלוגים הכוללים בהגדרה זו פריטים נוספים, כגון כלי עבודה או פריטי לבוש. רוב הגאדג'טים המשווקים בארץ בחנויות אינטרנט ובקניונים מיובאים מחו"ל.
ייבוא ושיווק גאדג'טים

היכן מיוצרים גאדג'טים אלקטרוניים

מפעלי הייצור הגדולים בעולם ממוקמים כיום בסין ובטאיוואן. במפעלים מיוצרים מחשבים ואביזרים כגון סמארטפונים, כרטיסי קול ועכברים למותגים ידועים, ביניהם APPLE, DELL, MICROSOFT, HP ולחברות וליבואנים מרחבי העולם.

במפעלים אלה מיוצרים גאדג'טים לפי תכניות עיצוב המוצר של החברות המזמינות. המוצרים מקוריים אך המפעלים ממוקמים מחוץ למדינה. חלק מהמפעלים הם יצרנים המשווקים מותגים עצמאיים, אך רובם אינם יכולים להתחרות בפופולריות של מותגי לקוחותיהם.

גאדג'ט מסוים יכול להיקרא בשם או בשמות מותג אחרים, והכול חוקי. כאמור, המפעלים מייצרים בשם חברות שונות, אך בדרך כלל לא משווקים אותם. החברה משווקת את הגאדג'טים עם שם המותג שלהם. אבל, אפשרי לשווק אותו גאדג'ט בשמות שונים לדוגמה במקרה בו החברה האם של המוצר מוכרת את זכויות הייצור לחברה אחרת, שמייצרת את הגאדג'ט בשם מותג אחר. בנוסף, משווקים בארצות שונות יכולים לשווק אותו גאדג'ט מסוים אך בהגדרות מוצר שונות.

ייבוא גאדג'טים

היבואן הוא זה שאחראי על הבאת המוצרים לארץ, תשלום מסי היבוא ומסים נוספים, ושחרור הסחורה מהמכס. כיום יבוא ממדינות להן הסכמי סחר עם ישראל, בעיקר אירופה וצפון אמריקה, הוא פטור ממכס, אך לא תמיד קיימת השפעה ריאלית על המחירים. לדוגמה, מוצרים מסין נחשבים לזולים, אם כי אינם פטורים ממכס. פטור ממס מכס קיים גם על ייבוא אישי בסכומים קטנים (לא על כל המוצרים), הפטור כולל גם קניות אישיות באינטרנט מאתרים בחו"ל.

מסים נוספים המוטלים על מוצרים מיובאים הם מס ערך מוסף (למוצרים ממחיר מסוים), מס קניה, לפי סוג המוצר המיובא.

חישוב המס הסופי לייבוא מוצר תלוי בחישובים שונים ולא בהכרח אחידים, לכן קיימות טבלאות חישובים מפורטות למוצרים ולסוגיהם.

מדיניות הייבוא בארץ לא מעודדת פעילויות קרטל, ומאפשרת ייבוא מקביל שלא מבוצע על ידי היבואן או הסוכן הראשי של החברה, אלא על ידי יבואנים נוספים.

מלבד מיסי הייבוא לעתים יש צורך להציג אישורים מיוחדים. לגאדג'טים הכלולים בהגדרת ציוד תקשורת יש לקבל אישור ייבוא ממשרד התקשורת.

מהו טווח המחירים?

טווח מחירים ממוצע של גאדג'טים נע בין דולרים בודדים למאות (כמובן, אם כוללים בהגדרה גם מכשירים, רף העלויות עולה). על טווח המחירים עשויים להשפיע כמה גורמים: שיקולי המשווק ו/או היבואן, כאשר מחיר הקצה של האביזר מושפע מהוצאות יבואנים על משלוח, הובלה וכדומה. הסוג והפונקציונליות של הגאדג'ט, ככל שהאביזר מתוחכם יותר מפריטים דומים, סביר שגם מחירו גבוה יותר. גורם נוסף שקובע מחיר גאדג'ט הוא האיכות והמותג. גאדג'טים זולים ופחות איכותיים מתאימים למי שמעונין להשליך את המוצר בגמר השימוש. במקרה שגאדג'ט מתקלקל אפשר להשליך ולרכוש חדש. לגאדג'טים יקרים יותר תעודת אחריות, אפשרות להחלפה, הם איכותיים ושמישים לאורך זמן ולרוב גם ייצוגיים יותר.

גאדג'טים מחנויות אינטרנט בחו"ל

החנויות הגדולות בחוץ לארץ משווקות מוצרים ואביזרים במחירים סבירים, באתרים אלה אפשר למצוא פריטי "מציאה", כגון גאדג'טים במחירים נמוכים במיוחד.

החסרונות ברכישה מחנויות אינטרנט מחו"ל הם בעיקר משך הזמן עד הגעת המשלוח, כשבועיים בדרך כלל, והלוגיסטיקה שכרוכה בהוצאת המשלוח ממשרד הדואר. בנוסף, על קניות מתחת לסכום של חמישים דולר לא מוטל בדרך כלל מס מכס, אבל יש לשלם מע"מ.

כאשר לקנייה מתווספים דמי משלוח (שעשויים להיגבות/לא להיגבות בהתאם לסכום ולמיקום ההזמנה), ולכך יכולים להתווסף דמי קבלת המשלוח מהדואר, המחיר הסופי יכול להיות גבוה מהצפוי.

גאדג'טים שמשווקים בחנויות אינטרנט בארץ

בחנויות אינטרנט בארץ אפשר לרכוש, במחירים סבירים, גאדג'טים שמיובאים מחו"ל. המחירים המוצגים בחנויות אלה הם סך העלות לאחר הייבוא כאשר המשווק יכול להיות גם היבואן של הגאדג'טים. כאמור, משווקים יכולים לייבא לארץ גאדג'טים, גם אם אינם נציג החברה המייצרת.

לרכישה בחנות אינטרנט בישראל יתרון של זמן המתנה קצר, בדרך כלל מספר ימים. גם אפשרויות קבלת המשלוח נוחות, אם באמצעות הדואר, איסוף עצמי, או שליח עד הדלת.

גאדג'טים אלקטרוניים

גאדג'טים הם מוצרים חכמים, שעוני יד, מצלמות אקסטרים, ציוד קומפקטי כגון מיקרופונים ואביזרי מחשב ונייד. כיום השוק נוטה לאביזרים קומפקטיים הכוללים רכיבים לכרטיסי זיכרון, Bluetooth או שלטים אלחוטיים.

הענף המתפתח מייצר גאדג'טים חדשים ומתוחכמים, אך גם אביזרים ישנים יותר שלא מאכזבים את הקונים הנאמנים. אביזרים פופולריים שלרוב אינם יקרים ונוחים לרכישה און ליין הם אוזניות, מיקרופונים, דיסק און קי.

גאדג'טים למתנות

אם כי הם זעירים ומחירם באופן יחסי אינו גבוה, גאדג'טים כבר מזמן אינם רק אביזרים שימושיים. העיצוב האטרקטיבי שלהם והיותם חפצים שימושיים לאורך זמן הופכים אותם אידיאליים למתנות לבני כל הגילים, למבוגרים ולצעירים ולמתנות שמזוהות עם עולם האקסטרים הגברי.

המחירים הנוחים וההתממשקות שלהם עם מכשירים דיגיטליים הופכים את הגאדג'טים האלקטרוניים לחבילות מתנה. באתר חנות ג'יגאדג'ט מגוון גאדג'טים מקסימים למתנות.

שעונים וצמידים חכמים

שעונים חכמים – אביזר אינטראקטיבי שמעניק, בנוסף לפונקציות השעון, אפשרויות שיחה, התכתבות ופעולות דיגיטליות אחרות.

שעונים חכמים המיוצרים על ידי המותגים הגדולים יקרים יחסית. זוהי מתנה יוקרתית לגבר חובב גאדג'טים ומתוחכם.

צמידים חכמים – משויכים לתחום "מחשוב לביש" ומתאימים ביותר לניטור פעילות גופנית, כאביזרי איתור מעוצבים לילדים, וכמתנות לכל המשפחה.

טי וי בוקס & מיני פיסי

גאדג'טים ומתנות שהופכים את טלוויזיית הסלון לחוויית מדיה לכל המשפחה.

טי וי בוקס – מכשיר ייעודי להתחברות לטלוויזיה. TV בוקס בסיסי הוא מעין סטרימר של סרטי וידאו אבל מכשירים מורכבים יותר מאפשרים חיבור לאינטרנט, הזרמת סרטוני יו-טיוב, התקנת אפליקציות ומשחקים, בהתאם למפרט המכשיר.

מיני פיסי – עוד אפשר ליהנות מהיכולות המורחבות של הטלוויזיה לצפייה בסרטי HD עם מיני פיסי. זהו מחשב זעיר, חלק מהדגמים פועלים על כרטיס זיכרון בלבד, המתחבר למסך. מכשיר מיני PC מיועד פחות למשחקי מולטימדיה משפחתיים, ומתאים כמתנה למי שמשתוקק למחשב המתחבר למסכים דיגיטליים.

מצלמות

מצלמות דיגיטליות הן תענוג לחובבי צילום ושיתוף תמונות. עם מצלמה דיגיטלית מתאפשר לצלם תמונות מרהיבות, לערוך ולשלוח לקרובי משפחה ולחברים. השדרוג של ביצועי המצלמה באמצעות כרטיס זיכרון מאפשר הקלטה מהירה ואחסון התמונות שהוקלטו.

מצלמות אקסטרים הן מתנות נפלאות לגבר חובב ספורט ופעילות טבע. אלו מצלמות עמידות בתנאים קיצוניים לצילומים במהירות גבוהה ולצילומי סטילס, המאפשרות צילומים ברזולוציה גבוהה של חוויות אקסטרים וספורט כגון נהיגה, סקי וצלילה.

אביזרים שעושים את ההבדל

אחסון מידע – כרטיסי זיכרון & דיסק און קי

כרטיסי זיכרון, דיסק און קי הם גאדג'טים חיוניים לכל מי שזקוק לזיכרון דיגיטלי נייד, ללא תלות בחיבור לחשמל. מבוססים על שבבים בעלי יכולת אחסון נרחבת, הם קומפקטיים, נשלפים, קלים להפליא לשימוש ומאוד שימושיים להעברת מידע דיגיטלי בין מחשבים, ניידים ומצלמות. מאחר שכבר פותחו דורות חדשים של גאדג'טים, חשוב לבדוק אם קיימת התאמה של ממשק המכשיר והגאדג'ט.

בקרי משחק – ג'ויסטיק ולוחות שליטה

בקרי משחק הם מתנה נפלאה לילדים וגם למבוגרים ההופכת את חווית משחקי המולטימדיה למושלמת. גאדג'טים משודרגים ומעוצבים כגון ג'ויסטיק, סימולטורים ולוחות שליטה מוסיפים לחוויית המולטימדיה של מחשב, טלוויזיה, ומתממשקים אפילו עם סמארטפונים.

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת