fbpx

התקשרו אלינו: 058-6554332

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪400

גאדג'טים, מוצרי חשמל, מתנות ועוד

אוזניות אלחוטיות כל מה שצריך לדעת

אם אתם רוצים אוזניות אלחוטיות באיכות טובה ולטווח הארוך, זה הזמן להשקיע באוזניות איכותיות וליהנות מרמת איכות השמע שלהם. אומנם תאלצו להיפרד מכמה מאות שקלים אך שמסתכלים לטווח הרחוק זה שווה את זה.
אוזניות

אילו סוגי אוזניות אלחוטיות קיימים בשוק?

בשוק תמצאו מגוון נרחב של אוזניות אלחוטיות אך הסוגים העיקריים של אוזניות אלחוטיות כוללות: אוזניות קטנות ואוזניות גדולות.

אוזניות קטנות– האוזניות הקטנות או בשמן אוזניות כפתור הן אוזניות אשר נכנסות לתוך האוזן. אוזניות אלה הן לרוב אוזניות באיכות גבוהה אשר מגיעות עם כיסוי או נרתיק על מנת להניח אותן בפנים על מנת שלא יתלכלכו או יהרסו. האוזניות מגיעות במגוון סגנונות, דגמים וצבעים שונים והשימוש באוזניות אלה הוא לרוב בסמרטאפון, האזנה לשירים ועוד. מחיר אוזניות קטנות יכול להתחיל מ-50 ₪ ועד להגיע למחירים גבוהים יותר.

אוזניות גדולות- אוזניות גדולות הן האוזניות הרגילות שאנחנו מכירים רק ללא חוט. אוזניות גדולות הן בעלות איכות שמע גבוהה והשימוש בהם נוח עד מאוד. ניתן לשים אותם על הצוואר בזמן הליכה ממקום למקום. אוזניות אלה יקרות יותר מאוזניות קטנות והן דורשות תקציב לא קטן, מעבר לכך הן תופסות מקום נכבד ולכן לא נוח לשאת אותן בתיק.

אוזניות דיי ג'יי- מדובר על אוזניות גדולות מאוד ביחס לשאר האוזניות בשוק. באוזניות אלה איכות הצליל היא גבוהה מאוד ולכן השימוש בהם מתבע בעיקר באולפנים או ע"י די ג'יים ואנשי מקצוע שונים. אוזניות אלה מעולות לשימוש לאורך זמן וכן נוחות עד מאוד.

התאמת סוגי אוזניות בהתאם לצרכים

מאחר שישנם לא מעט סוגי אוזניות בשוק ודגמים שונים, חשוב להתאים את האוזניות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אם הצורך שלכם הוא לדבר בטלפון הנייד, אוזניות קטנות יתאימו לצורך זה, תוכלו למצוא מגוון נרחב של אוזניות אלחוטיות שתוכלו לדבר איתם שעות ואף להאזין למוזיקה. אם הצורך שלכם לאוזניות הוא צורך מקצועי וכחלק מהעבודה שלכם באולפנים תצטרכו אוזניות גדולות מאוד על מנת לעבוד איתם. ואם העבודה שלכם היא כוללת תקלוט באירועים שונים, כלומר אתם די ג'יים אוזניות גדלות יתאימו לכם עד מאוד וכן יתאימו לחיבור למחשב על מנת לראות סרטים או להאזין למוזיקה. באמצעות התאמת הצרכים האישיים שלכם תוכלו לבחור את האוזניות שיתאימו לכם בצורה המושלמת.

מה חשוב לבדוק בטרם רוכשים אוזניות אלחוטיות?

לאחר שהבנתם מה הצרכים האישיים שלכם מהאוזניות הגיע הזמן לבחור את האוזניות שלכם, אך רגע לפני שאתם רוכשים כדי לבדוק את הדברים הבאים:

בידוד קול- חשוב תבדקו אם האוזניות שלכם הם נגד רעשים חיצוניים, וגם שאתם שומעים איתם האדם לידכם לא ישמע את המוזיקה. בידוד הקול הוא פרמטר חושב בעת רכישת אוזניות אלחוטיות. ומאחר שהאוזניות מחזיקות לאורך זמן חשוב לבדוק זאת בטרם נרכוש אותן.

מחירים- חשוב שתעשו סקר שוק ותדעו מה טווח המחירים של אוזניות אלחוטיות בטרם תרכשו. חפשו תמיד את האמצע ולא את האוזניות היקרות יותר או הזולות יותר.

טווח תדרים- באמצעות טווח תדרים רחב תוכלו לשמוע יותר צלילים, לכן טווח התדרים של אוזניות אלחוטיות צריך להיות בין 10 הרץ עד 25,000 הרץ, כך שכל האוזניות אשר נמצאות בטווח זה הן אוזניות שמתאימות לכם.

אחריות- בדקו אם יש אחריות על האוזניות שלכם במידה והאוזניות עושות לכם בעיות . אל תקנו אוזניות ללא אחריות אלא רק אוזניות עם אחריות. אוזניות עם אחריות הן לרוב עם אחריות של שנה עד שנתיים של היבואן הרשמי.

משלוחים חינם בכל רכישה מעל ₪300
14 ימי החזרת מוצר
אחריות על כל המוצרים שלנו
100% רכישה מאובטחת