שאלות ותשובות

תשובה: "ג'יגאדג'ט" עושה כמיטב יכולתה להבטיח שמוצרים המוצגים באתרינו יימצאו במלאי, אך עם זאת הביקוש קיים ולעיתים לקוחות עשויים להיקלע למצב הנ"ל. אם יצא והמוצר שהזמנת אזל, תשלח אליך הודעת ומייל; על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע, באותה הודעה יוצע לכם מוצר חלופי בעל מאפיינים ומחיר דומים. במידה ותבחר בהצעה החלופית, פרטי ההזמנה יתעדכנו והמוצר החדש יהיה בדרכו אליך. במידה ותעדיף לוותר על הרכישה, ההזמנה המקורית תמחק מהמערכת וחשבון הפייפאל שלך לא יחויב.
תשובה: קורה שבלהט הרגע מתרגשים ממוצר חדש ומזמינים ולאחר כמה ימים מחליטים לוותר עליו. גם לנו זה קרה לא פעם, לכן אנחנו מעמידים בפניכם 14 יום מרגע קבלת המוצר, כאשר הוא עודנו באריזתו המקורית; שימו לב כי על האריזה להיות סגורה ולהבטיח שלא נעשה במוצר כל שימוש. כמובן שאם הביטול נובע מבעיה כלשהי עם המוצר, נשמח לקבל את חוות דעתך, ללמוד ממנה ולהשתפר;
תשובה: בכל מקרה של בעיה, ניתן לפנות אלינו באמצעות שירות לקוחות טלפוני, מייל או פניה באתר. במידה וישתנו דרכי ההתקשרות עמנו, ניתן להיכנס לעמוד "צור קשר", שם יופיעו בפרטים המעודכנים ביותר. למעבר לעמוד "צור קשר" לחץ כאן! 
תשובה: התשלום באתר "ג'יגאדג'ט" מתבצע באמצעות חשבון PAYPAL  או באמצעות סליקת כרטיס אשראי בעמוד סליקה מאובטח של חברת PAYPAL . השימוש בפייפאל מספק חווית רכישה מאובטח ונוחה השומרת על פרטיותכם (כאמור התשלום יכול להתצבצע גם עם חשבון פייפאל וגם עם סליקת אשראי בעמוד תשלום מאובטח של פייפאל ללא צורך בחשבון בפייפאל ... הבחירה שלכם).
תשובה: קודם כל, כן; עכשיו – נסביר. כמו שכבר ציינו למעלה, התשלום באתר מתבצע באמצעות חשבון פייפאל או סליקה מאובטחת בפייפאל ללא צורך בחשובן (לבחירתכם); אם אתם נוהגים לבצע רכישות באינטרנט אתכם כנראה מודעים לפופולריות ובטיחות היישום. אתר ג'יגאדג'ט מאובטח בטכנולגית SSL, בשורת כתובת האתר בדפדפן, יופיע סימן מנעול; סימן זה מאשר כי המידע שלכם מאובטח ומוצפן בטכנולוגיתSSL .ז את בנוסף לאבטחה המחמירה של חברת פייפאל!
תשובה: מרגע ביצוע ההזמנה, זמן אספקת המשלוח הוא 5-10 ימי עסקים, שאינם כוללים כמובן שישי, שבת ומועדי ישראל. שימו לב, הזמנות שיבוצעו עד השעה 14:00 בצהריים יתעדכנו ויעברו לטיפול כבר באותו היום; הזמנות שבוצעו לאחר שעה זו יעברו ליום העבודה הבא. כשאתם מחשבים את זמן המשלוח – שימו לב לפרט הקטן הזה :)
תשובה: המוצרים השונים המוצעים באתר נשלחים ישירות מישראל ללא שום גורם מטווח או חברה בחול (כמו שעושים אתרים רבים אחרים), ומכאן זמני המשלוח שלנו קצרים יותר משל אחרים.  ברגע שהמוצר מגיע לדואר ישראל הוא נשלח אליכם כדואר רשום עם קוד מעקב (את הקוד מעקב ניתן לבקש מאיתנו במקרה שהמוצר מתעכב או לא הגיע , ניתן לפנות אלינו בעמוד הצור קשר שבאתר בנושא זה) בכדי לאסוף חבילות בדואר רשום עליכם לגשת עם...
תשובה: תשמחו לשמוע שלא. המחיר המופיע תחת המוצרים באתר הוא מחירם הסופי, כולל משלוח ומע"מ.
תשובה: אתר "ג'יגאדג'ט" מציע ללקוחותיו אחריות על תקלות אלקטרוניות במוצרים למשך שנה שלמה! שימו לב שבמקרים של שבר או נזק שנגרם כתוצאה מחבלה, נפילה או רטיבות האחריות לא תופסת.