"ג'יגאדג'ט" עושה כמיטב יכולתה להבטיח שמוצרים המוצגים באתרינו יימצאו במלאי, אך עם זאת הביקוש קיים ולעיתים לקוחות עשויים להיקלע למצב הנ"ל. אם יצא והמוצר שהזמנת אזל, תשלח אליך הודעת ומייל; על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע, באותה הודעה יוצע לכם מוצר חלופי בעל מאפיינים ומחיר דומים. במידה ותבחר בהצעה החלופית, פרטי ההזמנה יתעדכנו והמוצר החדש יהיה בדרכו אליך. במידה ותעדיף לוותר על הרכישה, ההזמנה המקורית תמחק מהמערכת וחשבון הפייפאל שלך לא יחויב.